Bereket etik değerlere verdiği önem, çağdaş anlayış ve yaygın hizmet ağı sayesinde hem çalışanları hem de iş ortakları ile birlikte müşteri beklentilerinin üzerinde sizlere hizmet vermektedir.
Sizin ve sigorta şirketinin karşılıklı yükümlülükleriniz hakkında bilgi sahibi olabilmek için poliçe ve ekinde verilen genel şartları okuyarak ve seçtiğiniz ürünün özelliğine bağlı olarak farklılaşan özel şartların neler olduğu konusunda da bilgi alabilirsiniz. Ayrıca ürünün kapsam dışı durumlarını dikkatlice incelemelisiniz.
Sigortacının yönelttiği sorulara eksiksiz ve doğru cevap verilmelidir. Güvence altına alınan teminatların kapsamı, poliçe primi ve ödeme koşulları hakkında detaylı bilgi alınmalıdır. Varsa poliçe kapsamında sunulan ek hizmetler öğrenilmelidir. İhtiyacın ne olduğu iyi analiz edilmeli ve sahip olunan ürünün ihtiyaçlarınızı tam olarak karşıladığından emin olunmalıdır.
Hasar anında Bereket Sigorta her an yanında! Hasar işlemlerinizi online veya telefon yardımı ile yapabilirsiniz.
Online araçlar, binlerce yardım konusu, sigortacılık dosyaları ve makaleler arasında ara...
Yardıma mı ihtiyacınız var?
Yardım Merkezi’ni ziyaret edin.
Bereket Sigorta Hasar Destek Merkezlerinden hizmet alan sigortalılar; onarım süresince temin edilen ikame araç hizmeti, hasarsızlık indirimi koruma, vale hizmetinin yanı sıra kaliteli ve hızlı onarım gibi ayrıcalıklardan faydalanabiliyor.
Bu hizmetlerin yanı sıra mekanik ve periyodik bakımlarda sigortalılara avantajlı fiyatlar sunuluyor" Detaylı bilgi için 444 27 58 arayarak bilgi alabilirsiniz.
Hasar Anında