Hasar Anında

Hasar anında yapılması gerekenler ve almanız gereken önlemleri burada inceleyebilirsiniz

Hasar Anında Ne Yapmalıyız?

Hasar meydana geldiğinde 444 27 58 numaralı BEREKET Çağrı Merkezi'ni arayarak hasar ihbarında bulunun. Hasar ihbarı yapmadan önce ihbar sırasında sizden istenecek bilgileri önceden hazırlayarak işlemlerinizi hızlandırabilirsiniz.

Hasar ihbarınız sonucunda oluşturulan hasar dosya numaranızı mutlaka not edin. Size verilen hasar dosya numarası hasar dosyanız ile ilgili bilgilere ulaşmanız konusunda kolaylık sağlamakla birlikte, hasar dosyanız ile ilgili tüm yazışma ve bilgilendirmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır.

Hasar dosyanız sonuçlanana dek size ihbar aşamasında bildirilmiş olan hasar dosya numaranızla sorgu işlemlerinizi Bereket Sigorta Müşteri Hizmetleri'nden veya buradan takip edebilirsiniz.

Aracınız yürümüyor ya da yürümesi güvenlik problemi oluşturuyorsa, çekici hizmetimizden faydalanmak ve hasar dosyanızı açmak için 444 27 58 numaralı Çağrı Merkezimizi arayınız.

Hasar Anında Gerekli Evraklar
  • Kaza zaptı veya ifade ve görgü tespit tutanağı

  • Zabıt ya da tutanak olmayan durumlarda beyan yazısı

  • Resmi rapor tutuldu ise alkol raporu

  • Ruhsat fotokopisi

  • Sürücü ehliyet fotokopisi

  • Hasar fotoğrafları (Varsa)

  • Sigortalıya ait banka hesap bilgileri

  • + Tüm hasarlarda yukarıdaki belgeler dışında her olayın özelliklerine bağlı olarak farklı nitelikte evraklar da istenebilir.

  • Hasara ilişkin faturalar

  • Fotoğraflar (Lütfen hasarın tamamını gösteren aydınlık fotoğraflar iletiniz.)

  • Zararı gösteren beyan

  • Varsa İtfaiye raporu , Karakol zaptı veya Resmi rapor

  • Mal sahipleri için tapu belgesi / Kiracılar için kira kontratı(Konut veya iş yerinde tapularda haciz veya ipotek varsa belgelenmesi gerekir.)

  • Sigortalıya ait banka hesap bilgileri

  • + Tüm hasarlarda yukarıdaki belgeler dışında her olayın özelliklerine bağlı olarak farklı nitelikte evraklar da istenebilir.

  • Kaza zaptı veya ifade ve görgü tespit tutanağı

  • Zabıt ya da tutanak olmayan durumlarda beyan yazısı

  • Resmi rapor tutuldu ise her iki taraf sürücüsüne ait alkol raporu

  • Her iki taraf sürücüsüne ait Ruhsat fotokopisi

  • Her iki taraf sürücüsüne ait Sürücü ehliyet fotokopisi

  • Hasar fotoğrafları (Varsa)

  • Mağdur araç sahibine ait ait banka hesap bilgileri

  • + Tüm hasarlarda yukarıdaki belgeler dışında her olayın özelliklerine bağlı olarak farklı nitelikte evraklar da istenebilir.

Evleri depremden hasar gören ve Zorunlu Deprem Sigortası poliçesi bulunan sigortalıların, zararlarının en kısa zamanda giderilebilmesi için aşağıda belirtilen yerlerden birine başvurmaları gerekmektedir:

  • DASK Çağrı Merkezi ALO DASK 125

  • DASK'ın İnternet sitesi (https://dask.gov.tr)

  • Zorunlu Deprem Sigortası poliçesini DASK adına düzenleyen sigorta şirketi ve acentesi.

Hasar tespit işlemleri, DASK adına görevlendirilen bağımsız hasar tespit görevlilerince yerine getirilmektedir. Bu tespitlerin sonucunda belirlenen tazminat ödemeleri de doğrudan DASK tarafından yapılmaktadır.

Bereket Sigorta'nın anlaşmalı olmadığı bir kuruma giderek tedavi masraflarınızı kendiniz karşılamanız halinde, bu masraflara yönelik tazminat talebinde bulunabilirsiniz.Tazminat talebi ve daha fazlası için tıklayınız.

Diğer hasarlarınızı bildirmek için bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Birinin bu yazıya ihtiyacı mı var?

Bu yazıyı onunla paylaş.

DUYURU

Bereket Sigorta & Bereket Emeklilik ve Hayat A.Ş Genel Kurul İlanı

Devamını Oku